torsdag 27 maj 2010

Heaven knows I'm miserable now

Keep your pants on, jag har inte läst ut Teatro Grottesco än. Jag håller på och den är ganska lovande hittills, men det är allt jag kan säga.

Men jag bara MÅSTE berätta vad som hänt. Såhär va, jag läser"Människohamn" va, av John Ajvide Lindqvist dårå. Det långa inlägget om Ajvide Lindqvist får vi ta senare för jag har rätt mycket att säga på området, men att han kunde göra mig detta: han har två karaktärer som strör Smiths-citat omkring sig, översatta till svenska! Alltså hallå, varför reagerar ingen? Det var ju det JAG skulle göra! Jag har redan valt ut citat och allting!

(Fast jag skulle göra det snyggare och inte totalrunka i alla låtar dom nånsin skrivit. Och så skulle jag välja bättre citat.)

"Jag hann först"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar